مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی و چه مقدار می شود؟ + اینفوگرافی ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد | جریمه‌ای معادل ١٠٠ برابر نرخ انرژی روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال مصرف شده است سال گذشته در مشهد ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت کردند افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارگران، خط مقدم جبهه اقتصادی هستند شاخص بورس برای چهامین روز متوالی منفی شد + نمای پایانی بازار (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ گرانِ کارگران، ارزان تمام شد+ فیلم دلار گران شد، حباب سکه را هم بیشتر کرد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولید اتوبوس ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سال گذشته کمتر از ۱۰۰۰ دستگاه بوده است | کاهش رشد اسقاط با ممنوعیت واردات انجام ۲ پرواز فوق العاده برای روز ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مسیر تهران به مشهد اجاره واحد‌های میلیاردی در کوهسنگی مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) باید‌ونباید‌های تشخیص کالای تقلبی در بازار لوازم یدکی خودرو مشارکت ۸۹درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت ویدئو | چه تعداد بیکار در کشور داریم؟ قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | نوسانات همچنان گریبان‌گیر خودرو‌های داخلی (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در کارگاه‎ها ارزخواری مونتاژکاران خودرو کار دستشان داد | دستور وزیر صمت برای بررسی موضوع افت ۷۰ درصدی تولید زعفران | افغانستان صادر کننده زعفران ایران به جهان چرا نیمی از متقاضیان نهضت ملی مسکن منصرف شدند؟ ۳ هزار میلیارد تومان پول حقیقی از بورس در فروردین ماه ۱۴۰۳ خارج شد شرایط دریافت وام ۱۰ تا ۳۰۰ میلیونی +جزئیات
سرخط خبرها

خودرو شاهین اتوماتیک به تست فنی رسید + مشخصات

  • کد خبر: ۹۵۲۲۱
  • ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۸
  • ۱
خودرو شاهین اتوماتیک به تست فنی رسید + مشخصات
چندی پیش مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد که بزودی شاهین اتوماتیک وارد خط تولید این شرکت می شود. حال بر اساس تصاویر تهیه شده توسط خبرنگار ما در یکی از مراکز تست فنی، نمونه اولیه این سدان اتوماتیک تولید شده و به مرحله تست های تایید عملکرد رسیده است.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیرعامل سایپا در گفت و گوی تلویزیونی خود این وعده را داده بود که در زمستان ۱۴۰۰ تولید اولیه شاهین با جعبه دنده اتوماتیک آغاز خواهد شد. حال در اواسط دی ماه می بینیم که نمونه های اولیه این سدان ملی تولید گردیده و برای انجام تست های فنی و تطبیق قوای محرکه وارد مراکز تست جاده ای شده است.

خودرو شاهین اتوماتیک به تست فنی رسید + مشخصات

بر اساس نسخه ای از شاهین اتوماتیک که وارد مرکز تست جاده ای شده است، نشان شاهین بر روی درِ صندوق عقب تغییر کرده و نوشتاری فارسی را به خود گرفته است. همچنین نشان CVT که نمادی از ساختار جعبه دنده این سدان اتوماتیک است، بر روی این خودرو نصب شده است. آن طور که گفته می شود، جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک CVT شاهین که توان پیشرانه را به چرخ های جلوی این سدان سایپا منتقل می کند، دارای ساختار تیپ ترونیک و یا امکان تعویض دستی دنده بوده و دو حالت رانندگی نرمال و برفی را برای شاهین پشتیبانی می نماید.

خودرو شاهین اتوماتیک به تست فنی رسید + مشخصات

مشخصات فنی سایپا شاهین اتوماتیک :

سایپا شاهین اتوماتیک به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو شارژر M15TC مجهز است که ۱۱۰ اسب بخار قدرت و ۱۷۸ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این گشتاور در دور کمتر از RPM 1900 در پیشرانه شاهین تولید و به جعبه دنده اتوماتیک CVT منتقل می گردد. پیشرانه این سدان سایپایی به استاندارد آلایندگی یورو ۵ مجهز و در آخرین به روزرسانی توانسته به مصرف سوخت ترکیبی کمتر از ۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر در نسخه دنده ای در شهر و جاده دست یابد.

خودرو شاهین اتوماتیک به تست فنی رسید + مشخصات

امکانات رفاهی و ایمنی سایپا شاهین CVT :

با توجه به تصاویر مشخص است که فعلاً تطبیق جعبه دنده CVT با پیشرانه M15TC برای شاهین در دستور کار قرار گرفته و نسخه مورد بحث، هنوز به امکانات نهایی شاهین اتوماتیک فول مجهز نشده است. به گفته مهندسان گروه خودروسازی سایپا، شاهین اتوماتیک قرار است در دو نسخه به بازار عرضه شود که در نسخه فول سطح امکانات بیشتری نسبت به نمونه دنده ای خواهد داشت. در حال حاضر خودرو شاهین دنده ای به دو کیسه هوا، سانروف، استارت دکمه ای، آینه تاشو برقی، سنسور نور، فرمان کمکی برقی، رینگ آلومینیومی ۱۵ اینچی، چراغ روشنایی روز، سنسور پارک و دوربین عقب، تریم داخلی چرم مصنوعی، سنسور باد تایر، نمایشگر لمسی، تهویه اتوماتیک، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، ABS، EBD و… مجهز است و گفته می شود که در نمونه اتوماتیک اولیه این خودرو امکاناتی مانند کروز کنترل و در نسخه فول آن امکاناتی مانند صندلی برقی و کیسه هوای هوای جانبی نیز به آن اضافه خواهد شد.

منبع: اسب بخار

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
سردار
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
1
0
شاهین از نظر موتوری آشغااااااااله همیطور کمک های عقب. قیمتشم گروووونه...
اتوماتشو بزنید شاید چنگی به دل بزنه
ولی در کل آینده خوبی نداره با این رنج قیمت
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->